Pitkin hampain sen tein. Annoin miehelleni luvan ajaa hiukset pois kesän ajaks :o/ Raasu nii hikistelee töis jne kesällä ett tuskallista on. Oli kyll onnensa kukkuloilla ku eilen sen pään ajelin :o) Kyllähä tuli oudon näköseks. Tuli iha mielee meidä sokkoreffit ku tavattii ekan kerra <3 Eiköhän se tästä ajan kans ku saa totutella.

Soitin poitsun päivähoidosta. Tuntuu ett ny vasta asiat etenee "enkö mä oo soitellu asiasta" sanottii mulle puhelimes. Prkele, lupas ny ottaa asiasta selkoa ku meilläpäi ainaski päiväkoti on heinäkuun kiinni. Odottelen soittoa ny sit tän viikon aikana ett minne poitsu pääsee ja koska saa mennä tutustumaan jne käytännön asioita. Kamala jännitys päällä, kuinka kaikki lähtee sujumaan. Poitsun hoidossa ja työelämäs, parisuhdetta unohtamatta <3 nyt kun työt alkaa ens kuun toinen päivä. Mun tuurilla tulee kamala herppes rakkula huuleen ku asiat selkiytyy ja jännitys laukee :o/ ois nii mun tuuria että!!

Mulle on tullu kamala nuha, nenä vuotaa ja aivastuttaa. Lämmön mittaan sit illal ennenku meen nukkumaan jos olo huononee. Poitsuki on aivastellu aika kiitettävästi. Se ny tästä viel puuttuis ett kipeeks tulisin tai poitsu.